AKTUÁLNĚ: Dnes probíhá konference pro děti! Sleduj nás na streamu!

Jak se na ombudsmana obrátit?

Máš-li problém, o kterém si myslíš, že bychom Ti s ním mohli pomoci, obrať se na nás některým z těchto způsobů.

  • E-mail

    Napiš nám e-mail na adresu deti@ochrance.cz

  • On-line interaktivní formulář

    Vyplň jednoduchý on-line formulář zde.

  • Dopis

    Pošli nebo dones nám dopis na adresu

    Kancelář veřejného ochránce práv
    Údolní 39
    602 00 Brno

  • Osobně

    Přijď nám to říct osobně do naší kanceláře na Údolní 39 v Brně

    (každý všední den mezi 8:00 a 16:00 hod.)

  • Telefon

    Zavolej nám na 542 542 888

    (každý všední den mezi 8:00 a 16:00 hod.)

Budeme respektovat způsob komunikace, který si vybereš.

Tvou stížnost posoudí právník nebo právnička, který/á bude mít Tvůj případ na starosti. Pokud bude potřeba, spojí se s Tebou a společně doplníte další informace.

Pomoc veřejného ochránce práv (ombudsmana) je bezplatná.

Co by měla obsahovat stížnost adresovaná ombudsmanovi?

Ze stížnosti by mělo být jasné zejména:

  • Tvé jméno, věk a jakýkoliv kontakt, přes který se s Tebou můžeme spojit (může to být e-mail, poštovní adresa nebo telefon),
  • na koho si stěžuješ (uveď alespoň název úřadu, na který si stěžuješ, event. jiné instituce či osoby, se kterou jsi jednal),
  • jaký problém řešíš.