Úvodní strana > Co se bude dít s mým případem

Co se bude dít s mým případem

  1. Tvůj e-mail nebo dopis je v co nejkratší možné době přidělen konkrétnímu právníkovi nebo právničce k posouzení, který se ti nejpozději do týdne ozve (například telefonem nebo e-mailem podle toho, co jsi zvolil/a jako pro Tebe nejlepší variantu) a dostaneš základní informace o tom, jak ti ochránkyně může nebo nemůže pomoci.
  2. Pokud půjde o záležitost, kterou se ochránkyně zabývat nemůže, pověřený právník se ti pokusí poradit, na koho nebo kam se můžeš obrátit.
  3. Půjde-li o věc, kterou ochránkyně řešit může (viz část Čím se zabývá), postup bude následující:´
  • V prvé řadě se s právníkem, který bude mít tvůj případ na starosti, domluvíte na dalším postupu - například se dohodnete, jestli je pro tebe lepší komunikovat e-mailem nebo telefonicky, jestli chceš, abychom ti vykali nebo tykali a podobné „organizační“ věci (pokud použiješ interaktivní formulář, můžeš tyto otázky vyřešit již při podání stížnosti)
  • Pokud nebudeš chtít, aby někdo věděl o tom, že ses nám svěřil/a se svým problémem, budeme se snažit tvé přání respektovat. V případě, že by to nebylo možné, pokusíme se společně najít i pro tebe přijatelné řešení.
  • Dále ti právník vysvětlí, jakým způsobem bude ochránkyně při řešení tvého problému postupovat. Zpravidla osloví úřad, na který si stěžuješ (tzn.zahájí šetření). V případě zjištění nesprávného postupu úřadu bude ochránkyně žádat nápravu.
  • Buď trpělivý/á, ne každý problém může ochránkyně vyřešit tak rychle, jak by sis přál. Pověřený právník s tebou bude ve spojení a bude tě průběžně informovat o vývoji šetření.

Sdílet stránku 
 
Mapa webu   -   O webu  -  Tisknout stránku   -   Přístupnost webu   -  
vyrobila Omega Design
 
dataLayer.push({'event': 'page'});