Jak se obrátit na ombudsmana?

Máš-li problém, o kterém si myslíš, že bychom ti s ním mohli pomoci, obrať se na nás některým z těchto způsobů.

  • E-mail

    Napiš nám e-mail na adresu deti@ochrance.cz

  • On-line interaktivní formulář

    Vyplň jednoduchý on-line formulář zde.

  • Dopis

    Pošli nebo dones nám dopis na adresu

    Kancelář veřejného ochránce práv
    Údolní 39
    602 00 Brno

  • Osobně

    Přijď nám to říct osobně do naší kanceláře na Údolní 39 v Brně

    (každý všední den mezi 8:00 a 16:00 hod.)

  • Telefon

    Zavolej nám na 542 542 888

    (každý všední den mezi 8:00 a 16:00 hod.)

  • Český znakový jazyk

    Pokud potřebuješ, pošli nám své video v českém znakovém jazyce. Znakovat můžeš i při osobním setkání.

Budeme respektovat způsob komunikace, který si vybereš.

Tvou stížnost posoudí právník nebo právnička, který/á bude mít tvůj případ na starosti. Pokud bude potřeba, spojí se s tebou a společně doplníte další informace.

Pokud potřebuješ, dej nám vědět a odpovíme ti v tvém mateřském jazyce nebo v Braillově písmu.

Naše pomoc je bezplatná.

Co by měla tvá stížnost obsahovat?

  • tvé jméno, věk a jakýkoliv kontakt, přes který se s tebou můžeme spojit (může to být e-mail, poštovní adresa nebo telefon)
  • na koho si stěžuješ (uveď alespoň název úřadu, na který si stěžuješ, event. jiné instituce či osoby, se kterou jsi jednal/a)
  • jaký problém řešíš