Desatero komunikace s mladými stěžovateli

Při komunikaci s mladými stěžovateli dodržuje ochránce a jím pověření právníci následující desatero.

  1. Důvěra mladého stěžovatele je pro nás prioritou.
  2. Odpovídáme co nejrychleji.
  3. S mladými stěžovateli jednáme vstřícně a zároveň otevřeně.
  4. Žádné téma pro nás není tabu.
  5. Aktivně nasloucháme obavám mladého stěžovatele a hledáme nejvhodnější řešení.
  6. Přání mladého stěžovatele zohledňujeme v nejvyšší možné míře.
  7. S mladým stěžovatelem komunikujeme neformálně (telefonicky, e-mailem, dopisem, možná je i osobní schůzka).
  8. Na položené otázky odpovídáme jasně a srozumitelně.
  9. Vítáme aktivitu a odpovědnost mladého stěžovatele.
  10. O vývoji šetření mladého stěžovatele průběžně informujeme.
Sdílet stránku 
 
Mapa webu   -   O webu  -  Tisknout stránku   -   Přístupnost webu   -  
vyrobila Omega Design
 
dataLayer.push({'event': 'page'});